זמן אמיתי פותחים חנות אלכוהול

לפני כשבועיים הושקה חנות האלכוהול הייחודית והמקצועית בישראל- 'זמן אמיתי SHOP', בבעלות משותפת של זמן אמיתי, יריב אברהם ויניב איטליאנו. החנות, אשר הוקמה על שטחו של המועדון המיתולוגי 'זמן אמיתי', מעוצבת בקונספט ייחודי ומוקפד המעניקה ללקוחות חווית למידה מקצועית וטעימה אישית בטרם הקניה.

20131127-220839.jpg

מאחורי המיזם עומדים אנשי עסקים ו"זמן אמיתי"- בית הספר המוביל בארץ לברמנים, אשר משיקה את החנות הראשונה על שטחו של מתחם בית הספר לברמנים 'זמן אמיתי'. החנות מעוצבת בקונספט ייחודי ומוקפד המותאם לאווירת חיי הלילה.

20131127-221902.jpg

מתחם המכירה המקצועי וחנות האלכוהול, יציעו חוויית קנייה ייחודית במסגרתה יוצעו למכירה מותגי האלכוהול הבינלאומיים המובילים, אביזרים משלימים וציוד בר ייחודי. כמו כן יציע המתחם חוויית לימוד מקצועית וסדנאות של בית הספר לברמנים 'זמן אמיתי', הדרכות אישיות וטעימות של משקאות וקוקטיילים ייחודיים לבית הספר.

20131127-222456.jpg

כמו כן יושק מועדון לקוחות ייחודי לחברי זמן אמיתי שופ. המועדון יעניק שלל הזמנות והטבות ייחודיות; הזמנות חינם לאירועי אלכוהול, הדרכות בבית ובמשרדים, קנייה של אלכוהול במשקל, ניוזלטר, שליחות של מוצרי החנות לכל רחבי הארץ ועוד.

20131127-223610.jpg

זמן אמיתי Shop הינה בבעלות משותפת של 'זמן אמיתי', שאמון על הצד המקצועי, הפרסומאי ובעל משרד הפרסום יריב אברהם אשר אחראי על נושא הקריאייטיב ואיש העסקים יניב איטליאנו שמגיע מעולם השיווק והעסקים. השלושה חברו מתוך אמונה ורצון לפתח ולקדם את תרבות האלכוהול בישראל בבית הפרטי של כל חובב אלכוהול ולהעניק למקצועות הבר את המקצועיות והכבוד שניתן להם במקומות אחרים בעולם.

20131127-224048.jpg

בית הספר, אשר נוסד בשנת 1989 מציע מגוון של קורסים וסדנאות בסטנדרטים המקצועיים הגבוהים ביותר בתחום האלכוהול וחיי הלילה. לבית הספר 7 סניפים ברחבי הארץ, מחלקת סדנאות לחברות ולגופים פרטיים ומחלקת השמה. החזון של החברה הוא לייצר דור חדש של ברמנים ברמה המקצועית הגבוהה ביותר אשר יעניקו ללקוחותיהם על הבר את חווית השתייה והבילוי האולטימטיבית.

קרדיט צילום: פיני חדד

פוסט זה פורסם בקטגוריה אלכוהול, קוקטייל, עם התגים , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה